Suomen Kunnaneläinlääkäriliitto r.y.08.07.2019 17:42
Ilmoittautuminen Suomen kunnaneläinlääkäriliitto ry:n SYYSPÄIVILLE 23.-24.8.2019 on avattu!

Perinteiseen tapaan syyspäiviä vietetään tänäkin vuonna Orion Pharman vieraina Espoon Tuohilammella.

Syyspäivät on suunnattu SKELL ry:n jäsenille ja osallistuminen (sis. luennot, yöpymisen täysylläpidolla sekä oheisohjelman) on maksutonta.

Päivien ohjelmassa on luvassa tietopaketti sydänpotilaiden hoidosta kunnaneläinlääkärin vastaanotolla, katsaus ETT:n, Nasevan ja Sikavan uusiin tuuliin sekä luennointia liittyen työhyvinvointiin, työssäjaksamiseen, asiakaskohtaamisiin sekä vuorovaikutustaitoihin. Lisäksi Suomen Eläinlääkäriliitto ry:n puheenjohtaja Päivi Lahti on mukana kertomassa liiton ja eläinlääkärikentän ajankohtaiset uutiset. Syyspäivillä on mahdollisuus myös saunoa ja suppailla!

Ilmoittautumiset 7.8.2019 mennessä sihteeri Anna Pasaselle (anna.suontama@fimnet.fi). Mainitse ilmoittautumisen yhteydessä mahdollinen erityisruokavaliosi sekä huonekaveritoiveesi.
Suomen Kunnaneläinlääkäriliitto r.y.11.03.2019 11:43
Tuotanto- ja kunnaneläinlääkäripäivien viimeinen ilmoittautumispäivä on tänään!

Mukaan mahtuu vielä. Peurungan kylpylähotelli on jo ehtinyt täyttyä, mutta lisävuodejärjestelyin on vielä mahdollista löytää hotellista yösija.

Muita yöpymisvaihtoehtoja:

4 km:n päässä Peurungasta matkailutila Varjola (varjola.com), jossa hotellitasoista majoitusta tarjolla. Varjolassa tänään aamulla vielä pari huoneistoa vapaana.

Myös Jyväskylän hotelleissa (n. 25km Laukaasta) yöpyy koulutuspäivien osallistujia.
Suomen Kunnaneläinlääkäriliitto r.y.12.01.2019 22:47
Kevään Tuotanto- ja kunnaneläinlääkäripäivien ilmoittautuminen on avattu.

Nopeimmat nappaavat parhaat liikuntavaihtoehdot!

Ilmoittaudu: https://ssl.eventilla.com/tep2019